måndag 27 juli 2009

kärleken,


att vakna upp bervid dig är det bästa jag vet, att se dina ögon öppnas och din mun börja le.
27/12 - 08
7 månader idag.
då var det samma morgon som vanlig.
jag sittande inbäddad mod väggen med datorn i knät & linus sitter på sängkanten med x-box kontrollen i handen & är helt inne i en fifa match.
Linus åker hem på torsdag eller fredag. är mycket ledsen över det, hur ska jag klara mig?
men vi ses nog inom en vecka eftersom jag inte ska till frankrike längre.
det kommer bli tårar på flygplatsen, jag lovar.
Idag blir det antagligen gokart om mamma orkar.
men ah, vi får se hur det blir med det.
nu ska jag hitta på något annat.
det här börjar bli läskigt. Det är som att man spelar tillbaka tiden varje dag.
vi gör samma sak hela tiden!
igår hände ett mirakel, vi gick till ica!-.-
orkar inte skriva mer nu.
hade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar