torsdag 26 augusti 2010

26

Aloha,
Nu har jag inte skrivit på länge men här kommer en del att allt jag gjort i veckan :)
i tisdags började jag skolan, vi samlades med mentorer & sen hade vi samarbets övningar med 1or & 3or. Igar var vi på föreläsning med hela skolan, dom pratade om mobbning relationer och så vidare & idag har vi vart i sthlm på studiebesök, har kollat skylltfönster & kollat exponeringar(skyltning). skulle kolla blickfång och sånt sen slutade vi med tacobar,
jag,linn,my,jenny & camilla gick till gina, där köpte jag en tröja :)
Imorgon ska vi till skolan för att göra nya städregler för klassrummet, sen får vi sluta antagligen.

Ikväll är de träning igen, skönt som fan! hoppas de går bra med knäna. har hafft skit ont sen jag börja träna igen.
hadebra!

Matilda Pettersson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar